12 ene 2014

A casa dos libros

Algúns dos libros que xa son as nosas estrelas foron citados pola escritora Marica Campo nesta poesía. A nós serviunos para lembrar que, no mundo de todas as palabras, ler é unha festa. Ah, e tamén para empezar a recitar…

O bosque dos libros?

Quero unha casa branca
con mil xanelas
e debruzarme en todas
a ver a festa.
Quero esta casa branca
que son os libros
para vivir as cousas
que outros viviron.
Poderei ser Alicia,
cruzar o espello;
ir por todas os mares,
capitán Nemo.
Escoitar os Cantares
de Rosalía,
voar da Terra á Lúa,
volver no día.
A casa das palabras
ten mil xanelas,
cada xanela un conto,
ler é unha festa.

25 comentarios:

Javier dijo...

Hacía tiempo que no me oía, yo siempre creo que digo bien la erre suave pero no :)

Sergio dijo...

Me encantó escuchar mi voz en clase porque no me reconocía la voz.besos Sergio.

Unknown dijo...

La poesía me encanta, y cuando nos grabarón me puse muy nerviosa y me dio corte escucharme en la grabación.

Sara S. dijo...

Gustome facer a gravación, aunque non e a primeira vez que o fago, foi moi divertido, ao principio estaba moi nerviosa pero ao final sinteste moi agusto.

futbolcorunha.blogspot.com dijo...

A min me quedou moi grave á gravacion pero miña voz é así(por eso Mario sempre me riñe na clase pola voz) ;)

sara vb dijo...

Me encantou o poema de Marica Campo,

Silvia dijo...

Nunca gravei a miña voz en vídeo e cando oín a miña voz estaba irrecoñecible.

futbolcorunha.blogspot.com dijo...

Me gusta moito a foto, do bosque dos libros (me gustariame vivir aí) jajajajajajaXD

Adrián M. dijo...

Gustoume moito a poesía de Marica Campo
A CASA DOS LIBROS.

Gabriela dijo...

Me gustou moito a experiencia de que me gravaran e que despois, ao escoitarme vin que parecía que habíame sacado a voz.Foi moi divertido!

Daniela L.P dijo...

A miña voz no ordenador soa moi rara e estou acostumbrada, porque teño moitos vídeos coa miña prima na cámara entón non me importa.

Daniel novo dijo...

No entendia mi voz

lucia dijo...

La poesía es muy bonita

Matias Orosa Maroño dijo...

Yo no sabia qué pronuciaba tantó la sss

Natalia dijo...

La poesía me parecio muy bonita,y me parecio raro oir mi voz grabada,¡que rapido iba!

Diego dijo...

Me encanto escuchar mi voz por que no la reconocia

pablo dijo...

Hola soy Pablo.El libro se titula Diario de Greg

Adrián B dijo...

Cuando nos grabaron al escuchar se oía un ruido un poco raro.Chao!!!!

Adrián B dijo...

No reconocia mi voz¡parecía una niña!

Sara S dijo...

En la biblioteca hay poca gente pero hay mas que el otro día.

Unknown dijo...

Mario encontrei o sobre das notas, doucho mañá?

Mario Aller dijo...

Si... :-)

futbolcorunha.blogspot.com dijo...

El libro y el escritor lo tengo en el post:"feliz 2014"

Unknown dijo...

Mario as gravacións cando as vas colgar?

Aitana dijo...

Mario yo no pude grabar la poesía porque estaba enferma ese día pero me hubiera gustado grabar.